Nytt år, nya tag, nya planer

Efter lite velande fram och tillbaka om att åka som au pair, så har jag idag bestämt mig för att lägga det hela på hyllan, förmodligen kommer jag ångra mig om något år. Men de får jag göra då även fast att jag hade sett och uppleva så sjukt mycket därborta. 

Istället ska jag jobba röven av mig fortsätta spara pengar och resa, först ut blir teneriffa med familjen, efter det blir det förhoppningsvis spanien lite spontat utan att boka biljett hem, så får vi se hur länge jag stannar där. Efter det  blir det jobb några månader innan jag antagligen åker iväg på en bartender utbildning till magaluf där jag tänkt stanna hela sommaren för att verkligen känna på festlivet, och bara ha de bästa och roligaste veckorna i mitt liv! 
 
 
När jag väl kommer hem till hösten ska jag läsa upp mina betyg så att jag kan om jag vill i framtiden hoppa direkt in i skolan igen utan att behöva tänka på det, och fortsätta jobba och tjäna ihop pengar till en backpack resa eller ett volentär arbete. 
 
Jag ska även ta tag i mig själv och börja träna och äta hälsosamare och mer än 2 måltider om dagen, för det håller inte.. 
 
Det kan hända mycket på vägen men så ser i alla fall planerna ut förtillfället.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0